loading...
وبسایت رسمی حسن ساسانی
.:.:.به وبسایت حسن ساسانی خوش آمدید.:.:.

به وب سایت من خوش آمدید دوستان عزیز

در سایت عضو شوید و هرشب ایمیل خود را چک کنید تا از مطالب جالب سایت لذت ببرید

من حسن ساسانی 18 سالمه از شهر بسیار زیبای

 

کرج این وبسایتو فقط به عشق شما دوستان عزیز

 

زدم تا یک پایگاه سالم با مطالبی جذاب برای شما باشد.

"این پایگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است"


حسن ساسانی بازدید : 67 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)


جوک های لری سری اول

لره آزمایش ادرارش گم میشه میگه بله دیگه مملکت بخور بخوره!

 

به لره ميگن حموم چند بخشه؟ ميگه: دو بخشه، زنونه و مردونه.

 

از لر میپرسن امام رضا چرا رفته بود مشهد میگه: رفته بود زیارت

 


لره می‌خواسته غرق مناجات بشه، جلیقه نجات می‌پوشه.

 

دریای غم ساحل ندارد. لرا همشو آسفالت کردند. 

 

به لره می گن با وطن جمله بساز. میگه من رفتم حمام و تنم را شستم. می گن نه!!با ط دسته دار. میگه اتفاقا با طی دسته دار شستم

 

لره ميخواسته ترتيب گاوشو بده، گاوه ميگه: ما، ما! لره ميگه: خفه‌شو، اول ما، بعد تو!

 

یه لره رفت پارتی. فرداش رفیقش ازش پرسید چطور بود. لره گفت: خیلی عالی بود . روی من اسم یه گل گذاشته بودن و هی صدام میکردن. رفیقش گفت چی میگفتن. لره گفت: من و انداخته بودن وسط و هی دورم میچرخیدن میگفتن اسگله رو اسگله رو …

 

فيلسوف لر : زندگي مستطيل سبزيست كه سه ضلع دارد عشق و كار

 

نصیحت پدرانه یک لر به بچه اش در شب امتحان:

امشب بشین یه گوهی بخور
تا فردا یه انی بشی
تا توی یه طویله ای رات بدن 

 

يك شب تلوزبون فيلم سينمايي گذاشته بوده، تو فيلم مرده به زنش ميگه: شب بخير لورا. يهو تو لرستان ملت همه تلوزيون رو خاموش ميكنند، ميرن ميخوابن


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 184
  • بازدید کلی : 4,759